FacebookBulgarianEnglishFrenchGermanGreekRussian

Повишава се качеството на хотелската услуга в България

Резултати от изследване на Хотелския форум показват, че качеството на тези услуги в България се подобрява. Данните сочат, че в първата година, през която хотелите са работили без пандемични ограничения, успяват да запазят и дори да повишат нивото на услугата, която предлагат.

В края на 2022 г. Хотелският форум създаде първия у нас индекс, който чрез алгоритми изчислява качеството при всеки отделен хотел. Изследването обхваща период от 1 година и в него са включени общо над 1200 хотела от цяла България, които разполагат с 20 или повече стаи и категоризация – 3,4 и 5 звезди.

През тази година са събрани и анализирани над 500 хил. потребителски оценки. Анализът сочи, че общият брой потребителски оценки през 2023 г. нараства с около 15% спрямо миналата година, каза за БНР Георги Дучев – директор на Хотелския форум.  

По думите му, когато потребителите оценяват един хотел, на първо място обръщат внимание на качеството на обслужването. Според него това е най-важното, което прави впечатление. На следващо място в оценките са чистотата, комфортът на леглото, качеството на храната в ресторанта, както и особености като архитектурата.

Хотелите, които имат най-високо качеството на услугата/продукта, те обръщат и най-голямо внимание на кадрите, които работят в тях, отбеляза Георги Дучев в интервю за предаването „Хоризонт до обед“.

Той обяви, че на 19 януари ще бъдат връчени грамотите на 100-те най-добри хотела в България.
 

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!