Българинът – недоверчив към онлайн пазаруването преди COVID-19
Снимка: Bloomberg TV Bulgaria
|
„По време на пандемията ритейл индустрията беше ударена с оглед на физическите магазини и големите търговски центрове. В глобален мащаб онлайн търговията започна да расте. Преди ситуацията с Covid-19 българският потребител беше недоверчив към онлайн пазаруването“.
През последната 1 година и половина темата за производството в модната индустрия се появи на дневен ред. Преди пандемията модните марки трябваше да произвеждат глобално и бързо. Това се промени, тъй като хората започнаха да се интересуват къде и от кого са произведени техните дрехи. След пандемията компаниите се преориентиха към производство на дрехи в Европа, Полша, Турция. Преди този човешки фактор беше умаловажаван в продължение на години. Тази промяна обаче доведе до повишение на цените на дрехите.
От думите на Ирина Лазова стана ясно, че мобилните приложения са от голяма важност за онлайн търговията.
„Ние пуснахме на пазара нашето приложение в началото на тази година и само за този месец около 73% от клиентите ни са пазарували през него. Останалата част от поръчките са направени през таблет или компютър“.
Целия разговор вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria
Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!