Трябва ли ни стратегия за ремонт на участъците с ПТП-та?

2 години от тежката катастрофа с автобус край Своге. Трагедията отне живота на 20 души, 13 от които загинаха на място. 10 души бяха ранени при инцидента.
„Статистиката, която гледаме е, че преди инцидента преди 2 години в този участък почти всеки месец настъпваше тежък инцидент. След като беше подменена само настилката, за една година нямаше нито един“, заяви председателят на Българското обединение на шофьорите Христо Радков в „Денят ON AIR“.

По думите му ако погледнем фактите, излиза, че само настилката е била „виновна“.

„След този инцидент има засилване на загриженост от страна на стопанина на пътя и може би диалог, но с магическа пръчка не можем да оправим пътищата“, коментира Радков.

По думите му трябва да се създаде стратегия, която да е свързана с възможностите ни за ремонт.

„Трябва приоритетно да се направи план с кои участъци да се започне. Обикновено това са такива с концентрация на ПТП“, обясни Радков пред Bulgaria ON AIR.

Председателят на Българското обединение на шофьорите добави още, че според статистиката на „Пътна полиция“ за инцидентите у нас в 96% от случаите вина има водачът, но според него най-голям принос има собственикът на пътя.


Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!