FacebookBulgarianEnglishFrenchGermanGreekRussian

Доверието – проблемът на българската електронна търговия

Доверието - проблемът на българската електронна търговия

Снимка: Pixabay
Проблемът на българската електронна търговия се казва доверие, заяви Сава Ахмаков, мениджър в proof., член на IAB Bulgaria, в предаването „Бизнес старт“ с водещ Христо Николов.

Според него ключът към успеха е свързан с това бизнесът да покаже, че държи на своя бранд и качество.

„Електронната търговия спечели от пандемията, като в същото време все повече бизнеси поискаха да се дигитализират“, каза той пред Bloomberg TV Bulgaria.

По думите на Сава Ахмаков, 17% от потребителите са започнали да пазаруват електронно заради пандемията, но въпреки това страната ни изостава от тенденциите в световен мащаб.

„Измени се поведението на потребителите и потребителската кошница в електронна среда. Все повече се правят онлайн поръчки на готова храна, хранителни продукти, потребителска електроника и стоки за прекарване на свободното време“.

Сава Ахмаков подчерта, че при изграждането на електронен бизнес трябва да се мисли всеки един процес да бъде автоматизиран.

Целият разговор – във видеото.


Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!