Доверието – проблемът на българската електронна търговия
Снимка: Pixabay
|
Според него ключът към успеха е свързан с това бизнесът да покаже, че държи на своя бранд и качество.
„Електронната търговия спечели от пандемията, като в същото време все повече бизнеси поискаха да се дигитализират“, каза той пред Bloomberg TV Bulgaria.
По думите на Сава Ахмаков, 17% от потребителите са започнали да пазаруват електронно заради пандемията, но въпреки това страната ни изостава от тенденциите в световен мащаб.
„Измени се поведението на потребителите и потребителската кошница в електронна среда. Все повече се правят онлайн поръчки на готова храна, хранителни продукти, потребителска електроника и стоки за прекарване на свободното време“.
Сава Ахмаков подчерта, че при изграждането на електронен бизнес трябва да се мисли всеки един процес да бъде автоматизиран.
Целият разговор – във видеото.
Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!