FacebookBulgarianEnglishFrenchGermanGreekRussian

БЧК ще намалява стреса у притеснени хора с чат консултации

БЧК ще намалява стреса у притеснени хора с чат консултации

Снимка: БЧК
За да отговори на нуждите на обществото в условията на извънредното положение в страната, породено от пандемията COVID-19 и повишеното ниво на стрес, Българският Червен кръст стартира нова услуга – национален онлайн чат, съобщи БНР.

На уебсайта на организацията, близо 30 специалисти по психосоциална подкрепа от цялата страна всеки ден от 10.00 до 12.00 ч. и от 15.00 до 17.00 ч., както и от 20.00 до 22.00 ч., предоставят безплатна и конфиденциална подкрепа на хората, които са вкъщи и изпитват затруднения при справянето с настоящата обстановка, и които имат възможност да споделят своите притеснения и безпокойство.

Всеки, който има нужда от подкрепа, може да пише в чата във всеки един момент, а екипът, предоставящ услугата, ще отговаря в рамките на посочените часове.

Професионалистите от БЧК ще предоставят и информация за дейностите на организацията, насочени към нуждаещите се граждани по време на извънредното положение, както и за мерките на правителството относно ограничаването на разпространението на коронавируса.

„Не сме работили в такава ситуация, но сме готови за всякакви въпроси. Най-важната цел е да намалим стреса у хората“, уточни Деница Баръмова, директор на Български младежки червен кръст.


Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!